niedziela, 30 września 2012

00. "Na pierwszy rzut oka, wszystko wygląda idealnie."

          Cześć. Jestem Lucy. Mam rocznikowo siedemnaście lat i mieszkam w Londynie razem z rodzicami i starszą o jedenaście miesięcy siostrą. Właściwie to można powiedzieć, że byłam niechcianą wpadką. Nieźle no nie? Jednak mogę was zapewnić, że ani trochę nie jestem podobna do swojej siostry, a zarazem przyjaciółki. Jesteśmy różne praktycznie pod każdym względem. Ona jest jasną blondynką, a ja ciemną szatynką. Ona ma brązowe oczy, a ja niebieskie. Suzie jest poukładana i nieśmiała, a ja zawsze mówię to co leży mi na sercu. To ja zawsze byłam tą szczerą do bólu. Niektórych zdaniem nawet bezczelną. Ale jednak mimo wszystko jesteśmy żywym przykładem na to, że przeciwieństwa się przyciągają. Tak jak moja siostra uczęszczam do drugiej klasy prywatnego liceum. Znajomi często mi mówią, że jestem niesamowicie uparta, jednocześnie uważając to za wadę. Ja mam o tym inne zdanie, bo to właśnie dzięki temu jestem też zawzięta i potrafię dojść do upragnionego celu. Wróćmy jeszcze do  rodziny. Moja mama Ella jest projektantką wnętrz. Normalne? Może i tak, gdyby nie projektowała pokoi dla hoteli pięciogwiazdkowych, gdzie zatrzymują się sami celebryci. Za to tata-Tom pracuje w rodzinnej firmie założonej przez jego dziadka, gdzie jest prezesem. Podsumowując. Dzięki pracy moich rodziców, razem z Suzie mamy to czego tylko zapragniemy.
          Pomyśleliście sobie pewnie teraz, że mam niesamowite szczęście, no nie? Bo w końcu moi rodzice dużo zarabiają przez co mogę żyć w luksusie, nie muszę się niczym martwić bo nikt nie odważy się mnie tknąć, a moja najlepsza przyjaciółka jest jednocześnie moją siostrą. Na pierwszy rzut oka, wszystko wygląda idealnie. Jednak praca rodziców powoduje, że nie spędzamy ze sobą dużo czasu. Właściwie to nie pamiętam kiedy ostatnim razem jedliśmy wszyscy wspólny posiłek. Nawet w święta nas olewają. Mama z tatą nie zdają sobie z tego sprawy co się czasem z nami dzieje. Nie zauważają, kiedy wracamy pijane do domu i kiedy śmierdzi od nas na kilometr fajkami. Zdziwiliby się, gdyby dowiedzieli się, że ich córki piją i palą, a jedna z nich nie jest już dziewicą. Kto by pomyślał, że idealne córki jakie mają, posiadają jednak spore wady.. Czasami żałuję, że razem z Suzie mamy dobre geny i radzimy sobie w szkole. Może gdybyśmy źle się uczyły, zwróciliby na nas uwagę? Bardzo możliwe.. Jedak nie chcę tego sprawdzać. Czekam tylko na pierwszą lepszą okazję, by się od nich wyprowadzić.


No to witam ponownie! ;* 
Od razu mówię, że tylko prolog będzie taki krótki, ponieważ to tylko takie wprowadzenie jakie życie jak dotąd wiodły siostry Bailey. Kolejne rozdziały będą już o wiele dłuższe, byście mieli trochę więcej do czytania ;)
Jeśli macie do mnie jakieś pytania, to dawajcie śmiało! Udostępniam też dla was mój e-mail, jeśli nie chcecie czegoś pisać publicznie: little.em96@o2.pl

34 komentarze:

  1. Nie liczy się ilość, a jakoś w Twoim przypadku to drugie zwyciężyło.
    Nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału.

    i-believe-in-yeasterday.blogspot.com <---- Zapraszam na mój nowy blog. Nie zabraknie tu przygód, dobrych tekstów, zabawy, przyjaźni oraz miłości. Jednego możecie być pewni: w Londynie może zdarzyć się dosłownie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest świetny ,bardzo mi się podoba .Jestem strasznie ciekawa jak ich życie potoczy się dalej .Czyżby chłopcy z 1D mieli zmienić ich życie ? Może skończą z piciem i fajkami ? Nie wiem ,wiem tylko że miłość potrafi zdziałać cuda ,o ile przedstawisz ją w owym opowiadaniu :D <3
    Życzę weny, nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog bardzo zachęcający. Już nie mogę doczekać się rozdziału pierwszego <33. Zapraszam do mnie <33.

    OdpowiedzUsuń
  4. ...nie jest już dziewicą. o.O
    lol xD Coraz bardziej mnie zadziwiasz : )
    Ale to dobrze . Cieszę się, że pomimo zakończenia przygód Emmy dalej będziesz pisała. I to tak zadziwiające rozdziały xD

    + tak na przyszłość informacje dawaj w zakładce 'reklama' xD , bo pod postami chciałam tylko opinie : )
    ++ mam link do bloga w ulubionych, więc będę na bierząco

    - Meggie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny prolog :) Jakoś nie kręci mnie 1d , ale mogę czytać ;D Czekam na więcej i więcej ;d

    PS: Zapraszam : http://just-my-true-story.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się zapowiada>:D
    Tak szczerze Lucy jest taka sama jak ja.identyczny charakter :P
    Czekam na 1 rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału :)
    świetny prolog !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, że Cię krytykuję ale to nie jest prolog (: To można nazwać pierwszym rozdziałem, ale nie prologiem (: Prolog zazwyczaj powinien być zaskoczeniem. Czymś co nas powinno zachęcić by dowiedzieć się, co się stało, że taki był tego skutek. Mam nadzieję, że zrozumiesz (: A jak mam ocieniać ten tekst jako 1 rozdział to genialny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mogę się z tobą zgodzić. Prolog zazwyczaj powinien zawierać coś zaskakującego, ale nie zawsze. Ja postawiłam na taki rodzaj zapowiedzi mojego bloga i nie oznacza, że traci on miano prologu, bo sposobów na napisanie go jest kilka ;)

      Usuń
    2. Tak naprawdę.To prologi moga byc róznę dobrze mówi cassie ale tez dobrze ty eM więc nie ma co się kłucić.Zazwyczja prologi nie opowiadają co sie dzieje tylko co bedzie ale i tak jest dobrze.

      Usuń
  9. Fajne wprowadzenie;) Chciałabym już zobaczyć pierwszy rozdział. Zapraszam na mojego bloga :
    http://love-story-1d4ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super , szybko pisz pierwszy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uhuhuhu, prologue- i love it!
    Czekam na następny, sama dobrze wiesz!
    Wyczuwam nowe uzależnienie :P
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się :) Czekam na kolejny.
    Pozdrawiam, Heaven.

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno będę tu zaglądać ; D

    zapraszam do nas ;D
    http://you-always-in-my-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow. Na 100% będę tu zaglądać. Bardzo fajnie się zaczyna. Dzięki, że mnie tu przyprowadziłaś xD
    Czekam na next
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ;* Czekam na rozdział pierwszy.!

    http://beyourseeelf-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny;* Nie mogę doczekać się 1 rozdziału ;)
    Czy rozdziały będą pisane raz z perspektywy Lucy a raz Suzy ? I czy główna bohaterka zakocha się w Lou?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rozdziały będą pisane na zmiane z perspektywy Lucy i Suzie ;) Na drugie pytanie nie mogę odpowiedzieć gdyż sama jeszcze tego nie wiem.

      Usuń
  17. niesamowity. *__* czekam na następny z niecierpliwością. :)
    ~Mrs.Horan

    OdpowiedzUsuń
  18. jejejejejejej *o* kocham :3
    chciałabym serdecznie zaprosić na drugi rozdział tu http://justlikeateenagedream.blogspot.com/

    P.S.: Sorry za spam! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wowww.. fajnee <3 Tylko mam pytanie.. która z nich nie jest już z dziewicą ???
    Boskie.. bedę wpadać !!! Tamten blog też był.. jest ZAJEBISTY =>>
    Czekam na 1 rozdział i zapraszam do mnie :) x

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny prolog ;D teraz tylko czekać na rozdziały ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. na blogu http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/ pojawił się nowy rozdział. chciałabym serdecznie na niego zaprosić i zachęcić do przeczytania oraz skomentowania go, gdyż opinia czytelników jest dla mnie bardzo ważna i nawet komentarze, które krytukują tą historię uświadamia mi co mogę w nim zmienić. przepraszam za spam, ale chciałabym po prostu rozpowszechnić swojego bloga - jenny ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny początek :)
    Czekam z niecierpliwością na nn ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Prolog, fajny. Czekam na pierwszy rozdział. :D
    Już nie mogę się doczekać. :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz na prawdę talent dziewczyno. Jak na prolog to wyszedł Ci na prawdę dobrze. Mam nadzieję, że nie zrobisz z tej historii żadnego dennego opowiadania, trzymam kciuki. No tak jak na razie mi się podoba i myślę, że będzie tak do końca.
    Hm dziewczyny mają trudne życie skoro rodzice się nimi nie przejmują, ale może to się zmieni, w końcu wszystko może się zdarzyć ;))
    1.Czy rozdziały będą tylko z perspektywy Lucy czy także Suzy ?
    2.Która nie jest już dziewicą ?
    3.Kiedy dodasz kolejny ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Rozdziały będą dodawane na zmianę, z perspektywy Lucy i Suzie.
      2. Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w pierwszym rozdziale.
      3. Prawdopodobnie we wtorek ;)

      Usuń
  25. Już kocham. Nowe opowiadanie wyraźnie różni się od poprzedniego. A rozdział świetny, widać starania i poziom :D Życzę weny i czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam pytanie ! xd skąd wzięłaś to nazwisko ?! xD zajebiste jest.hahah.:D
    Prolog fajny i czekam na pierwszy rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie się zapowiada <3 Przewiduję, że będę tu często zaglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie się zapowiada <3 Przewiduję, że będę tu często zaglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Jezuuuuuuuuuuuuu kocham twoje opowiadania *.* kocham tak samo cb za to że je piszesz!!!! jesteś boska mega boska <3

    OdpowiedzUsuń