piątek, 21 września 2012

Bohaterowie

imię i nazwisko: Lucianne Bailey
ksywki: Lucy, Lu, L
data urodzenia: 3 grudnia 1995 rok
wzrost: 164 cm
waga: 51 kg
kolor włosów: brązowe
kolor oczu: niebieskie
rodzice: Ella i Tom
rodzeństwo: starsza siostra Suzie



imię i nazwisko: Suzanne Bailey
ksywki: Suzie, Suz, S
data urodzenia: 3 stycznia 1995 rok
wzrost: 168 cm
waga: 54 kg
kolor włosów: blond
kolor oczu: brązowe
rodzice: Ella i Tom
rodzeństwo: młodsza siostra Lucy



imię i nazwisko: Matthew Johanson
ksywki: Matt, M
data urodzenia: 10 marca 1995 rok
wzrost: 180 cm
waga: 74 kg
kolor włosów: brązowe
kolor oczu: niebieskie
rodzice: Skye i James
rodzeństwo: brak


imię i nazwisko: Tom John Waley
ksywki: Tom, T
data urodzenia: 23 października 1995 rok
wzrost: 179 cm
waga: 73 kg
kolor włosów: blond
kolor oczu: niebieskie
rodzice: Katie i Henry
rodzeństwo: brak


imię i nazwisko: Harry Edward Styles
ksywki: Harry, Hazza, Hazz, H, Styles
data urodzenia: 1 luty 1994 rok
wzrost: 179 cm
waga: 73 kg
kolor włosów: brązowe
kolor oczu: zielone
rodzice: Anne Cox i ojczym Geoff
rodzeństwo: Gemma (20)



imię i nazwisko: Louis William Tomlinson
ksywki: Louis, Lou, Tommo, Boo Bear
data urodzenia: 24 grudnia 1991 rok
wzrost: 175 cm
waga: 68 kg
kolor włosów: brązowe
kolor oczu: niebieskie
rodzice: Joanne i Mark
rodzeństwo: Charlotte (13), Fellicitie (10), Daisy i Phoebe (7), Georgia (12)


imię i nazwisko: Zayn Jawaad Malik
ksywki: Zayn, Z, Malik, Bad Boy
data urodzenia: 12 stycznia 1993 rok
wzrost: 175 cm
waga: 68 kg
kolor włosów: czarne
kolor oczu: piwne
rodzice: Trisha i Yasir
rodzeństwo: Doniyah (21), Waliyah (17) i Saafa (15)



imię i nazwisko: Niall James Horan
ksywki: Niall, Nialler, N
data urodzenia: 13 września 1993 rok
wzrost: 170 cm
waga: 68 kg
kolor włosów: blond
kolor oczu: niebieskie
rodzice: Maura i Bobby
rodzeństwo: Greg (31)


imię i nazwisko: Liam James Payne
ksywki: Liam, Li, Daddy
data urodzenia: 29 sierpnia 1993 rok
wzrost: 178 cm
waga: 74 kg
kolor włosów: brązowe
kolor oczu: piwne
rodzice: Karen i Geoff
rodzeństwo: Nicola (22) i Ruth (20)

24 komentarze:

  1. będzie akcja <3
    haha. już to uwielbiam ; pp

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa prologu lub pierwszego rozdziału, zależy od czego zaczniesz. Wystarczy spojrzeć na bohaterów i wiadomo, że będzie to świetne i ciekawe opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak narazie fajny blog:D

    czekam na pierwszy rozdział xd

    OdpowiedzUsuń
  4. nono, zapowiada się wspaniale. czekam z niecierpliwością na prolog. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie, zdjęcia prześliczne *_* dodaje do
    obserwowanych :)
    Zapraszam do mnie na:
    http://zdwochstron.blogspot.com/?m=1 :)
    Pozdrawiam, Heaven.

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak to wiesz, że mnie to już ciekawi. Ja mam tak, że jak zacznę to muszę skończyć bo jak nie to mam takie dziwne uczucie, że kogoś zawiodłam (ah moje sumienie -.-). Pozdrawiam i życzę weny ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Co ja mogę powiedzieć? Byłam z tobą od początku i zostanę do końca, kochana. Dlaczego? Ponieważ wiem, że każdy twój pomysł będzie czymś niezwykłym. Od razu mogę dodać komentarz bez czytania rozdziału w którym napiszę "Niesamowite!". Bo tak jest! I jestem ci niezwykle wdzięczna, za twoją pomoc. Nie jesteś tylko dobra w pisaniu, ale i dobra w sobie, niezwykła osoba- tak to nazwę. Emma, Lucianne- kocham was obie. I zostanę do końca. Tak bardzo przywiązałam się do panny eM., że jestem pewna, że nowa bohaterka będzie tak samo genialna! I tym razem zostanę do końca!!! Pod każdym rozdziałem mnie zauważysz! Kolejna genialna historia, i tak ma być, nie zawodzisz mnie nigdy, więc szybciutko nowy rozdział!
    Rosalie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Suzanne ma zajebiste nazwisko *-* jak mój mąż xD hahhaha
    czekam na prolog i rozdziały ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz głównie bedzie poświęcone harremu i jego dziewczynie czy tak jak w poprzednim lou i jego dziewczynie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie będzie poświęcony dwóm związkom, ponieważ będę pisać rozdziały na zmianę z dwóch perspektyw. Jednak mogę zapewnić, że tym razem trochę to potrwa zanim owe pary powstaną ;) No i nie gwarantuje, że wszystko będzie działo się wokół Larrego.

      Usuń
    2. to superr ♥
      czekam na 1 rozdział ♥

      Usuń
  10. A jeszcze takie pytanko, jak można się z tobą skontaktować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest taka potrzeba to można do mnie pisać na e-mail: little.em96@o2.pl ;)

      Usuń
  11. Zapowiada się ciekawie. Będę śledzić twoje poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, chciałabym zaprosić Cię na kolejny rozdział na moim blogu (: Mam nadzieję, że przeczytasz oraz skomentujesz! +Przepraszam za spam ! <:

    OdpowiedzUsuń
  13. cześć :) na moim blogu pojawił się 2 rozdział i mam nadzieję, że on ciebie zainteresuje. liczymy na szczere komentarze i dużą liczbę wejść oraz obserwujących. http://beautiful-famous-and-rich.blogspot.com/ - jenny ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Już kocham to opowiadanie! Moża wiedziec kiedy dodasz prolog? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. believe_in_yourself.16 października 2012 18:26

    właśnie dowiedziałam się o Twoim blogu, i jak zobaczyłam bohaterów, od razu pomyślałam, że to będzie ciekawe opowiadanie! i oczywiście będę do końca.;)
    pozdrawiam.:*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie będzie- nie masz strony Spamu, to tu go zostawię, za co z góry przepraszam
    [SPAM]
    Anioły od wieków stoją przy nas i obserwują. Patrzą na to co dobre, ale i na to co złe. Są skłonne otworzyć bramy Raju przed każdym, kto się do nich zgłosi i zgodnie ze swą mądrością udzielają różnych łask. Najlepszym, absolutnie utalentowanym i obdarzonym godną podziwu lekkością pióra, wręczają złote lub platynowe szarfy, by jaśnieli przykładem. Innym, nieobdarzonym przez los tak wspaniałym talentem, dają liczne rady i zwykłe, czarne szarfy. Są one znakiem, że ktoś coś próbuje, czegoś chce się nauczyć, ale daleka droga jeszcze przed nim. Na razie nie jest w stanie jaśnieć niczym gwiazda nad anielskim orszakiem, ale w przyszłości... Kto wie?
    Chcesz się przekonać, na którą szarfę zasłużyłeś? Czy powinieneś jaśnieć nad innymi, czy może z zazdrością spoglądać na tych, którzy u góry tworzą swe arcydzieła w blasku platyny? Zgłoś się! Chętnie przyjmiemy Cię w bramach Raju:
    http://raj-ocen.blogspot.com

    Anieli chętnie przyjmą w swe szeregi braci i siostry (rekrutacja otwarta).

    OdpowiedzUsuń
  17. Bohaterowie mi się baaardzo podobają! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. nie wyświetlają mi się zdjęcia, co mogę zrobić?

    OdpowiedzUsuń